Post by miychtichuvegdisp on Mar 7, 2022 7:58:49 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ LEGO ® Batman: Beyond Gotham ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ LEGO ® Batman: Beyond Gotham IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät rahaa ▞▞▞
▞▞▞ LEGO ® Batman: Beyond Gotham 2022 version ▞▞▞
Voisi olla hyvä peli, mutta kaatuu 5 minuutin välein lg g3:lla
Castle of Illusion ماجراجویی jcxz
Palauta hyvitys, 5-vuotias poikani lataa tämän pelin ja poisti sen. Palauta rahat takaisin. Kiitos
Missä ovat kontrollini. Ne eivät näy näytöllä, en voi pelata peliä, koska en voi liikkua ollenkaan. Korjaa tai lähetä minulle hyvitys.
Kun heität Robinin hallussa olevan kepin, se ei mene mihinkään, jos se vain pysyisi hänen kädessään, vaikka päästän irti näytöstä, se on edelleen hänen käsissään enkä voi liikkua sillä
Peli kaatuu kun taistelee krokkaa vastaan, mutta peli on joka tapauksessa hauskaa, lisää matala resoluutio
Peli ei lataudu, sanoo jatkuvasti, että nykyisiä näyttöasetuksiani ei tueta, käytän galaxy s20 ultraa.
Korjaa peli Warner brothers
LEGO ® Batman: Beyond Gotham ماجراجویی pxqu
En voi ohittaa sitä kohtaa, jossa taistelen krokoa vastaan, koska tablettini poistuu siitä aina, kun jätkät hyppäävät sisään
Peli sulkeutuu yhtäkkiä, kun pääsen viemärikeskukseen, voinko saada hyvityksen tästä? Tämä peli on niin siistiä, jos pääset eroon kaikista vioista
Ladattu useille laitteille eikä toista ollenkaan
En voi avata sitä nyt, ostin sen jokin aika sitten, koska se sanoo sen olevan rakennettu vanhemmalle Android-versiolle
no, aluksi se oli ok. Star sapphire -luvun jälkeen en voi jatkaa seuraavalle tasolle. pitääkö minun maksaa siitä vai mitä?
Se on hienoa, mutta ainoa syy, miksi latasin sen, oli se, että odotin sen olevan kuten muut legopelit, mikä tarkoittaa, että voisin tehdä oman legohahmoni.
En muista saaneeni tätä 5,00 dollerilla xD. Tämä peli saa minut vihaiseksi, kun en pääse lavan ohi
Kirjauduin sisään eri puhelimen samalle tilille, mutta se ei anna minulle sovellus, jonka ostin takaisin, auttaa minua ja yritykselle, voinko saada hyvityksen kaikista käyttämistäni rahoista
VITUN HYVÄ😀
Ei toimi uusimmassa Android-versiossa. Päivitä tämä.
Et voi pelata Lego-pelejä Motorola-laitteella. Sanat eivät näy ja se on rikki. Näin jollain muulla tämän ongelman, mutta YouTubessa ei näy miten korjata se vain Motorola-laitteissa. TT Gamesin pitäisi poistaa Lego Games mobiililaitteesta, koska tämä on ongelma.
Rakastan peliäsi 😍
Peli ei edes lataudu
Pls lisää tasoja peliin pls
TÄMÄ PELI HYVÄ! Maksoin tästä pelistä ja siinä sanottiin, että pitäisi poistaa lisää sovelluksia. Tein ja se käski poistaa lisää, kun se sanoi olevansa valmis. RAHAN TUHLAUSTA!
Ei toimi. Sovellus kaatuu kokoajan
Aina kun aloitan pelaamisen, puolet näytöstäni muuttuu mustaksi
Voitin reikäpelin 1 päivässä
Grafiikka ruuvattu viemäritason jälkeen. Näyttö menee mustaksi, jos siirryn sovelluksen vaihtajaan, kaikki näyttää hyvältä. HUD näyttää ok, kaikki muu musta ja pikselöity. PIXEL 3XL
Pelini kaatui ja jos se toistuu, haluan rahani takaisin pelille, se ei toimi
Tämä on mahtavaa, rakastan tätä peliä
Hieno peli 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻erittäin hyvä
3 tähteä eKr. se jäätyy jatkuvasti, kun katson hahmokauppaa ja saan minut hulluksi, koska latasin sen tänään ja tiedän, onko se internetyhteyteni vai ei.
Oli hauska peli, mutta OS ver. ei enää tuettu (
Puhelimessani on 2,56 Gt tallennustilaa jäljellä. Tämä tapahtuu sen jälkeen, kun poistin kaikki sovellukseni, tyhjensin melkein kaikki kuvat, kaikki videot ja kaikki musiikki. Maksoin tästä pelistä 5 dollaria, koska rakastan LEGO BATMANIA. Kun olet yrittänyt asentaa sen, se lataa ja siirtyy sitten asennukseen. (Odotin 30 minuuttia sen latautumista) Kun se sanoo "Asennetaan..." Näyttöön tulee viesti, jossa sanotaan, että minulla ei VIELÄ ole tarpeeksi tallennustilaa!Tämä peli on vain 1,44 Gt ja minulla on yli 2 Gt! Mikä on tilanne? Haluan hyvityksen, jos se ei lataudu!!!
En voi. Ladata. Se
Rakastan peliä yleensä, mutta lataaminen kestää ikuisuuden en tiedä onko se vain minun wifini, mutta pls korjaa
Se on hauska peli, mutta jos pelaat sitä yli 15 minuuttia, se ei anna sinun päästä käsiksi erilaisiin asuihin tai hahmoihin. Mikä tekee pelaamisesta erittäin vaikeaa. Sinun on poistuttava pelistä kokonaan ja palattava siihen ja aloitettava sitten taso alusta. Se on todella ärsyttävää!!
Se on hyvä peli, mutta aina tulee virhe, kun yritän päästä ostovalikkoon, voiko joku auttaa siinä?
En voi aloittaa sitä
PELASIN TÄTÄ LAPSENA JA SE OLI NIIN MAHTAVAA 👌 👏 😎 🙌 😍 😄 👌
Paras legopeli tähän mennessä, mutta grafiikat ovat kauheita, mutta silti hieno peli :-) :-)
tämä peli on liian lyhyt, mielestäni se ei ole tästä pelistä maksamieni rahojen arvoinen. Olen pahoillani tämän pelin ostamisesta, haluaisin ostaa gta san andreasin mieluummin kuin tämän pelin.